Selecciona una palabra y presiona la tecla d para obtener su definición.

230.      Vida del Sr. Casas, pág. 425-26.

Anterior


231.      Un individuo de la Compañía, censurando el libro de la Vida interior en que el Sr. Palafox, imitando a San Agustín, hacia la confesión de sus culpas, lo trató ásperamente, calumniando su intención y tachándolo de soberbio, ambicioso, vano, hipócrita, iluso, ignorante, artificioso, vengativo &c. &c. -V. su defensa escrita por Fr. Juan de la Anunciación, con el título de La inocencia vindicada.

Anterior


232.      Convocados los Padres del famoso concilio Niceno que solidó los fundamentos de la fe cristiana, se les vio a muchos venir provistos de representaciones y quejas en que mutuamente se acriminaban, y que Constantino tuvo el buen juicio de cortar, mandándolas quemar en su presencia. -Proinde unusquisque ea, quae aliis objiciebat, crimina, libello comprehensa Imperatori offerens, ea, quae adversus ipsum secus admissa fuerant, exponebat... Imperator sigulorum crimitationem cessare, et libellos cremari jussit. -Sozomeni, Eccles. Historiae, lib. I, cap. 17. (Aug. Taurin., 1747, fol., edic. de Valois).

Anterior


233.      El episcopado de Oriente se adelantó hasta pronunciar su formal condenación en el concilio de Arlés. -Fleury, Hist. Ecles., XIII, 10.

Anterior


234.      Pseudochristum et pseudoapostolatum et dolosum operarium. -D. Cypriani Op., Ep. LXXV. (París, 1726, fol., edic. de Baluzio).

Anterior


235.      ...misi tibi rescripti ejus (Stephani) exemplum; quo lecto, magic ac magis ejus errorem denotabis, qui haereticorum causam contra christianos et contra ecclesiam Dei asserere conatur. Nam inter caetera vel superba, vel ad rem non pertinentia, vel sibi ipsi contraria quae imperitè atque improvidè scripsit etc., etc. -D. Cypriani, Ep. LXXIV.

Anterior


236.      ...quae ista obstinatio est, quaeve praesumptio, humanam traditionem divinae dispositioni anteponere, nec animadvertere indignari et irasci Deum quoties divina praecepta solvit et praeterit humana traditio.- Ep. cit.

Anterior


237.      Nam in eodem loco epistolae suae (Stephani) addidit et adjecit: cum ipsi haeretici propiè alterutrum ad se venientes non baptizent, sed communicent tantum. Ad hoc enim malorum devoluta est ecclesia Dei et Sponsa Christi ut haereticorum exempla sectetur... et id faciant christiani quod antichristi faciunt. Quae verò est animi caecitas, quae pravitas, fidei unitatem de Deo Patre et de Jesu Christi Domini et Dei nostri traditione venientem nolle cognoscere? -Ubi sup.

Anterior


238.      Beatae recordationis, lo llamaba en su epístola sinódica el concilio de Antioquía que se condensó y depuso a Paulo de Samosata. -Eusebio, Hist. Ecles., lib. VII, cap. 30.

Anterior


239.      He aquí unos cuantos pasajes entresacados de la carta que escribió a S. Cipriano, consolándolo y fortificándolo en su doctrina.

     Sed haec interim quae ab Stephano gesta sunt praetereantur; ne dum audaciae et insolentiae ejus meminimus, de rebus ab eo improbe gestis longiorem maestitiam nobis inferamus. -Ep. LXXV cit., p. 143.

     Et quidem quantum ad id pertineat quod Stephanus dixit... plenissimè vos respondistis neminem tam stultum esse qui hoc credat apostolos tradidisse, quando etiam ipsas haereses constet execrabiles ac detestandas postea extitisse etc., etc. -Ibid., p. 144.

     Quod nunc Stephanus ausus est facere, rumpens adversum vos pacem quam semper antecessores ejus vobiscum amore et honore mutuo custodierunt, adhuc etiam infamans Petrum et Paulum beatos apostolos, quasi hoc ipsi tradiderint etc., etc. -Ibid.

     jam probastis satis ridiculum esse ut quis sequatur errantes...

     Atque eo in hac parte justè indignor ad hanc tam apertam et manifestam Stephani stultitiam... -Ibid., p. 148.

     Stephanus, qui per succesionem cathedram Petri habere se praedicat, nulo adversus haereticos zelo excitatur, concedens illis non modicam sed maximam gratiae potestatem... -Ibid.

     Et tamen non pudet Stephanum talibus adversus ecclesiam patrocinium praestare et propter haereticos asserendos fraternitatem scindere, insuper et Cyprianum psudochristum et pseudoapostolum et dolosum operarium dicere. -Ibid., p. 151.

Anterior